zaterdag 3 mei 2014

skedify


agenda's bijhouden, sommigen zijn er niet goed in en leven liever in een chaos. Anderen kunnen er niet genoeg van krijgen en willen alles netjes georganiseerd hebben. Ik behoor tot de laatste categorie, ik hou ervan als ik een overzicht heb op al mijn afspraken, op welke dagen ik met werken.... Skedify maakt het plannen NOG gemakkelijker dan het al is! Deze toepassing is een online agenda waardoor je heel gemakkelijk afspraken kan maken. als je bijvoorbeeld een afspraak wil maken bij de kapper hoef je niet langer te bellen en alle data af te lopen waarop je zou kunnen langskomen, je hoeft enkel skedify op te starten en kijken wanneer de kapper vrij is en wanneer jij een plaatsje hebt in je drukke agenda! Dit programma vergelijkt namelijk de 2 agenda's met elkaar en de dagen en uren waarop de 2 partijen vrij zijn worden groen aangeduid, zo heb je een overzicht van alle dagen waarop jij én je kapper vrij zijn! handiger kan toch niet? Ik ben in elk geval fan!http://www.skedify.co/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten